torstai 3. tammikuuta 2013

Vuoden ekat päivät

Tän vuoden ensimmäinen työpäivä eilen, alkoi mulla tosi hyvin, unohdin läppärin kotiin ja vasta kun olin jo melkein perillä muistin että ei hemmetti! :D No ei siinä muu auttanu kun u-käännös ja takasin päin. Onneksi mulla nyt ei kuitenkaan ole hirveen pitkä työmatka. Kun mä sitten viimein pääsen perille, muistan että mun työavaimet on mun vanhassa laukussa... just... no onneksi töissä oli jo muutama niin pääsin sisään. 

Mä en ole nukkunut nyt kahtena yönä melkein ollenkaan, alkaa pikkuhiljaa vähän väsyttämään. Tänään ajattelin kuitenkin raahautua salille treenaamaan, voisi uni sitten tulla vähän paremmin. Salilla on varmaan hirvee ruuhka kun kaikki aloittaa uuden terveellisen elämän... huoh. Ja toivottavasti pystyn juoksemaan tällä mun jalalla. Mulle sattui pieni onnettomuus tässä pari viikkoa sitten. Oltiin menossa himaan ja päätettiin oikasta yhestä paikkaa jossa pitää hypätä aidan yli, aidan ylitys meni sitten vähän pieleen ja mun jalka jäi siihen väliin ja vääntyi silleen hassusti. Ei sitä enään muuten särje, mutta jos mä pyörittelen sitä niin se tuntuu vähän oudolta. 

Palailen illalla blogin pariin. Muthan löytää myös Instagramista tunnuksella littleamas. Oon nyt onnistunut aktivoitumaan sielläkin ja latailen kuvia päivittäin :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti