tiistai 15. tammikuuta 2013

Alkuviikon kuulumiset

Moikka ja toivottavasti alkuviikko on mennyt kivasti :) Mä sain tänään tehtyä viime jakson viimeisen tehtävän, jonka deadline on kyllä vasta loppuviikolla, joten pitäisi sekin kurssi olla läpi. Tulee kyllä hyvä fiilis aina kun saa jonkin tehtävän muiden kiireiden alta pois. Tässä jaksossa kun noita tehtäviä tuntuu olevan aika paljon, verrattuna moneen muuhun jaksoon.
Mulla ei ole ollut mitään sen kummempaa actionia kuin koulu, työ ja treenaaminen, eipä sitä oikein mitään muuta edes ehdi välillä tekemään. Paitsi tietenkin syömään! Tein just äsken treenien jälkeen pihviä, riisin ja salaatin kera, hyvää oli. Mä olen myös yrittänyt vaihtaa viikonlopun herkuttelut vähän terveellisempiin vaihtoehtoihin kuin sipsit ja suklaat. Vihannekset ja dipit on siihen kyllä mahtava vaihtoehto, maistuukin paljon paremmalta! :D
Jeee, ja nyt on vaan enään kaksi yötä torstaihin jäljellä! Tämä viikko etenee kyllä taas aika nopeesti, huomenna on jo keskiviikko... se on tätä kun ravaa töissä ja koulussa niin aika menee paljon nopeemmin, kuin jos kävis vaan esim. töissä. Nyt pitääkin mennä tv:n pariin, nimittäin kattomaan Salkkareita. On se vaan mukava kun ne taas eilen alkoi, on taas tekemistä joka päivä puoli kahdeksalta :D

2 kommenttia:

  1. Hei, minulla on sinulle pieni maininta blogissani :)

    VastaaPoista
  2. Huomasin, pitääkin tehdä tuo haaste tässä lähiaikoina :)

    VastaaPoista