torstai 17. tammikuuta 2013

Pt tapaaminen

Mulla oli vihdoin tänään se pt:n tapaaminen. Meni oikein hyvin, juteltiin tavoitteista sun muista perusjutuista. Mä pidän nyt ruokapäiväkirjaa parisen päivää, jonka perusteella mä saan jonkinlaisen ruokaohjelman joka sopii mulle ja muutenkin feedbackia siitä mikä mun ruokatottumuksissa on hyvää ja mikä huonoa. Seuraavat tapaamiset onkin sitten n. 1,5 viikon jälkeen jolloin me käydään mun saliohjelma läpi, en malttais odottaa! :D Sinäänsä huono aika aloittaa tammikuussa kun on niin paljon ruuhkaa, mutta kyllä se reilu viikko menee nopeesti.
Juttelun lisäksi otettiin ne kehonkoostumusmittaukset, oli aika jännää ja tavallaan vähän pelottavaa. Kaikki arvot oli kuitenkin ihan normaalit :D En mä kyllä ymmärrä miten se laite jonka päällä seisotaan, voi ottaa ne mittaukset parissa sekunnissa, mutta ihan mielenkiintoista että tommonenkin on keksitty.


Huomenna onkin jo perjantai :) Lauantaina vietetään yhden kaverin synttäreitä, muuten ei ole mitään sen kummempia suunnitelmia viikonlopulle. Paitsi että aion myös mennä treenaamaan! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti