perjantai 4. tammikuuta 2013

New Project: Bedroom

Oon saattanut aikasemmin jo mainita, että mulla on ollut pieni uudelleensisustus käynnissä myös meidän makkarissa, tossa syksyn aikana. Se jäi vähän puoleen väliin, olkkarin uudistamisen ja muiden kiireiden takia. Nyt mulla kuitenkin olisi suunnitelmissa hankkia sinne se uusi päiväpeitto sekä koristetyynyt. Muut jutut meillä onkin jo hankittuna valmiiksi, eli pientä loppuviimeistelyä vain. Suurin urakka taitaa vaan olla siinä siivoamisessa. Ollaan heitetty kaappeihin ja muualle jotain random kamaa joka on ollut tiellä kun on tullut esim. vieraita ja ne on sitte jäänyt sinne.

Mun vaatekaappikin alkaa taas olemaan aika täysi, enkä mä edes käytä varmaan puoliakaan niistä vaatteista mitä siellä on :D Senkin siivoaminen olisi siis paikallaan!
Katotaan jos mä vaikka viikonlopun aikana saisin tehtyä tän, olisi kyllä ihanaa ettei joka ilta ärsyttäis mennä nukkumaan kun on niin sotkuista.

Kattelin vähän Anttilan sivuilta ja löysin tällaiset päiväpeitteet, ton tyyliset haluaisin, mutta valkoisena. Tossa olisi kyllä hintakin aika kohdallaan! :D Toi koko taitaa vaan olla vähän liian pieni 120cm sänkyyn? Niin se isompi sänkykin olisi tosiaan ihan kiva, mutta se saa nyt odottaa ainakin tällä hetkellä. 


Tyynytkin on Anttilan sivulta. Olin ajatellut just jotain tänkaltaisia mustia tyynyjä. Pitää mennä varmaan ihan sinne kauppaan kattomaan, koska nettisivuilla nillä ei ole niin paljon tuotteita.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti