maanantai 28. tammikuuta 2013

Huomenna sattuu!

Noniin ensimmäinen "oikea" pt tapaaminen takana. Käytiin läpi melkein koko treeniohjelma ja katottiin että liikkeet ja asennot menee oikein. Mä olen niin varma että mä en pääse huomenna sängystä ylös, lihakset alkaa nyt jo kipeytymään! :D Suurin osa liikkeistä oli ihan uusia juttuja mulle ja hyvä niin, saa treenattua ihan uudella tavalla. Mä tiedän vaan että nyt pari viikkoa tulee särkemään niin paljon, tänään tehtiin vaan yksi tai kaksi sarjaa kaikkia liikkeitä ja normaalissa treenissä mun pitää tehdä kolme.

Torstaina jatketaan sitten läpikäymistä, ei meiltä kai jäänyt paljoa jäljelle edes. Vika juttu on vielä se ravinto puoli, sitten on kaikki käyty läpi. Mulla jää jäljelle vielä pari tapaamista, jotka on kai vasta jonkun ajan päästä. Odotan nyt innolla että saadan noi vikat jutut myös läpikäytyä, niin voi sitten keskittyä pelkkään treenaamiseen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti