maanantai 21. tammikuuta 2013

I'm Addicted

Ette ikinä arvaa mitä mä olen tänään tehny koko päivän töiden jälkeen.... joo en ainakaan kattonu Netflixiä :D Yksi kaveri vinkkas How I Met Your Mother (Ensisilmäyksellä) sarjasta, ja ei mulla kun viides jakso ole nyt menossa. Muistin mä kuitenkin Salkkarit tossa välissä kattoa... No tänään on kuitenkin maanantai, saa sitä kai silloinkin nauttia vähäsen. Huomenna kuitenkin salille, voin palkita itteni sitten parilla jaksolla lisää.


Asiasta toiseen, mun pitäis tehdä jotain tosi inhottavaa mistä mä en ollenkaan tykkää, nimittäin mennä hammaslääkäriin! Mä kolautin viime viikolla pään ja mun hampaat kolahti yhteen ja yhdestä hampaasta irtos pieni pala, ei mitenkään näkyvästi onneksi. Pitäisi kai kuitenkin korjauttaa se, koska tuntuu tosi ärsyttävältä. Muutenkin ehkä ihan hyvä mennä sinne, en ole aika pitkään aikaan nyt käyny. Mun piti jo tänään soittaa ja varata aika, mutta se sitten jotenki jäi. Huomenna sitten :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti