maanantai 21. tammikuuta 2013

Netflix!

Ihanaa maanantaita kaikille! :) Mun oli tarkoitus tulla eilen vielä tänne kirjoittelemaan, mutta kun tultiin kotiin niin ladattiin Netflix pleikkarille! Nyt mäkin voin siis tuijotella sarjoja niin paljon kun haluan, ainut vaan että välissä täytyy vähän tehdä töitä ja käydä koulua ;)

Mä löysinkin sieltä jo monta sarjaa mitä mun täytyy alkaa kattoman, mm. Gossip Girliä (missasin melkein kaikki viime kauden jaksot tv:stä), Californicationia joka on ehkä yksi parhaista sarjoista ikinä ja sitten Muodon Vuoksi, josta olen aina myös tykänny tosi paljon. Sitten mun pitää myös varmaan kattoa ainakin pari jaksoa Breaking Badia, koska kaikki aina puhuu siitä, enkä mä ole koskaan nähny yhtäkään jaksoa. Tota noin jooo... tähän se mun koko kevät sitten menee :D

Kuva: Weheartit.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti