sunnuntai 6. tammikuuta 2013

Shoppailua

Sain J:n suostuteltua mun mukaan vähän shoppailemaan Jumboon eilen. Korvauksesi mä tarjosin ruoat kun käytiin syömässä. Löysin aika paljon paitoja ja neuleita. Suurin osa ei kyllä ollu alessa, mutta ei se mitään, nyt on ainakin vaatteita taas vähäksi aikaa. Piti käydä Anttilassakin kattomassa niitä päiväpeittoja sun muita, mutta ei sitten jaksettu. Voisi käydä ehkä tänään, mutta ensin mun pitää kyllä siivota mun vaatekaappi. Se näyttää ihan siltä kun siellä olisi räjähtäny pommi :D 


Shoppailun jälkeen käytiin Flamingon puolella Food Courtissa syömässä. Ei oltu käyty siellä ennen, oli oikein viihtyisä paikka. Ainut huono puoli oli että annokset oli tosi pieniä. Mä otin sushia ja odotin että ne olisi semmosia isoja, mutta kun se annos tuli ne olikin semmosia aika pieniä, josta kyllä ei oikein tullut täyteen. Mutta ruoka oli kuitenkin tosi hyvää ja sehän on se pääasia :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti