tiistai 22. tammikuuta 2013

Tiistaita ja talvimaisemia

Mulla on nyt menossa viimeinen päivä kun pidän ruokapäiväkirjaa. Naurattaa vähän kun mä olen nyt syöny kanaa kaikki päivät, saa nähdä mitä pt sanoo. Ei siinä kyllä sinäänsä varmaan mitään vikaa ole ja syön mä lihaakin, mutta nyt on vaan jotenki sattunu olemaan lounaaksi kanaa töissä ja syöty kanaa vielä kotonakin. Jotenkin vähän outoa kattoa mitä on syöny koko päivän aikana, kun en mä koskaan oikeen ole seurannu mun syömisiä sen enempää.
Mä olen nyt käyny kolme kertaa viikossa salilla, ja huomaa jo nyt että tuloksia alkaa tulla. Ihan mahtava fiilis! Vielä sitten ensi viikolla kun saan sen kunnon ohjelman, niin luulis että alkaa näkyäkin kunnolla.

Ensi viikolla ajattelin myös pikkuhiljaa alkaa lukemaan tentteihin. Keksin uuden tavan miten saisin helpommin luettua. Laitan kalenteriin pariksi illaksi viikossa ajan joka on tarkoitettu lukemiseen ja vielä hälytys siihen. Sitten kun puhelin hälyttää on vähän pakko lukea ettei tule huono omatunto. Mahtaiskohan toimia? :D No ainakin kannattaa yrittää.

Sain myös varattua sen hammaslääkäri ajan, jo huomiselle! En kyllä olisi uskonu että näin nopeesti saa ajan, varsinkin kun mulla ei nyt mikään tosi akuutti ongelma ole. Hyvä kuitenkin näin, niin saa tän alta pois. 

Olen ollut vähän laiska ton kameran kanssa, joten kuvituksena parin vuoden takaisia talvisia kuvia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti