keskiviikko 30. tammikuuta 2013

My favorite things

Sain tässä pari viikkoa sitten Nätti Kiltti - blogista haasteen kertoa kymmenestä lempiasiastani.

Haasteen säännöt: 
Listaa tämän hetken kymmenen lempiasiaasi
Jaa haaste viidelle tykkäämällesi blogille ja ilmoita siitä heilla
Muista nauttia listaamistasi asioista mahdollisimman usein

Tässä siis tämän hetkiset kymmenen lempiasiaani. Kaikki asiat ovat enemmän tai vähemmän pinnallisia, ihan tarkoituksella :)

1. Treenaaminen - tarkemmin sanottuna kuntosalilla käyminen johon on nyt innostunut ihan kunnolla. Tämä ei varmaan tullut mitenkään yllätyksenä niille jotka jonkin verran on mun blogia seurannut :D


2. Netflix - Maailman paras keksintö tylsiin arki - iltoihin! Vaikka toi koukuttaakin aika pahasti, ja muut asiat jää vähän vähemmälle niin ei tosta voi muuta kun tykätä. 

3. Muodon Vuoksi - Vähän tarkennusta tohon edelliseen kohtaan. Eli tota sarjaahan mä olen nyt tuijottanu ihan hulluna. Olen kyllä kattonu sitä ennenkin kun se tuli telkaarista, mutta en silleen kunnolla. Mä olen niin koukussa tähän että mitäköhän mä teen kun olen kattonu kaikki tuottarit läpi?! Onneksi niitä kuitenkin on jonkun verran, enkä varmaan ihan heti saa kaikkia katottua :D

4. Lumenen Beauty Base heleyttäjä - Löysin tän vähän ennen joulua tän, enkä mä kyllä tajua miten mä olen pystynyt elämään ilma tätä! Pääsi kyllä heti mun meikkien top listalle. 
5. Yves Rocherin aurinkopuuteri - Tänkin löysin vähän ennen joulua ja on kyllä ylivoimaisesti paras aurinkopuuteri jota olen kokeillut. Ei kimalla ärsyttävästi, kuten monet muut mitä olen kokeillut ja tossa yhdessä on samassa kaksi eri väriä, tummempi ja vaaleampi. Jos kiinnostaa se löytyy täältä.
6. Seppälän tossut - Sain ne joululahjaksi ja on kyllä tullut käytettyä. Niin ihanaa kun ei varpaat koko ajan palele.
7. Dr Denimin Kissy farkut - Näitä mä olenkin hehkuttanut jo aika paljon ja laitoinkin tilaukseen tässä pari päivää sitten taas uudet, toisessa värissä. Tavalliset farkut tuntuu näiden jälkeen jotenkin niin epämukavilta, että käytän nykyään melkein vain Kissyjä. Näitä saa mm. Nellyltä.
8. Auto - Mä vihaan käyttää julkista liikennettä ja muutenkin bussilla mun työ/koulumatka kestää n. 45 min kun taas autolla siihen menee se 20 min, joten ehdottomasti auto kuuluu mukaan tähän listaan. Eikä auto lähde ilman mua, kun taas bussin odottamiseen menee paljon aikaa jos sattuu myöhästymään pysäkiltä sen pari minuuttia ;)

9. iPad - Ehdottomasti mun paras ostos pitkään aikaan. 

10. Salkkarit - Olihan tääkin pakko laittaa listan loppuun :D Onhan tämä kuitenkin viimeiset 15 vuotta(??) ollut oleellinen osa mun arkipäiviä. Onko toi siis ihan oikeesti pyöriny jo 15 vuotta telkkarissa! Haha! :D


Haastan: Natan joka kirjoittaa Beyond Nata - blogia :) 

2 kommenttia:

  1. Muodon vuoksi on aivan loistava sarja! ja tykkään myös Lumenen meikinpohjustusvoiteista. Tuota Yves Rocherin aurinkopuuteria täytyy kokeilla :)

    VastaaPoista
  2. Suosittelen kokeilemaan, tuoksuukin tosi hyvälle :)

    VastaaPoista