maanantai 7. tammikuuta 2013

Päivänasu ja kuulumisia

Kävin tänään töiden jälkeen taas vähän shoppailemassa. Kävin ostamassa treenivaatteita sillä mun Stadiumin lahjakortilla, jonka sain joululahjaksi. Löysinkin pari paitaa ja Niken urheilurintsikat, olisin halunnu jotkut värikkäät, mutta siellä oli vain mustia. Halusin nimenomaan Niket, koska monet on sanonu että ne on tosi hyvät. En ole aikasemmin vielä raaskinut ostaa, sen verran hintavia ne kuitenkin on. Ajattelin mennä huomenna treenaamaan, joten sittenhän sen näkee että onko ne niin hyvät kuin kaikki sanoo. Alkaa lihaskivut onneksi vähän hellittää sen lauantaisen treenin jälkeen. Kävin myös Anttilassa ja Cittarissa kattomassa niitä päiväpeittoja, mutta en mä löytänyt mitään kivaa. 


Tässä olisi pitkästä aikaa päivänasua. Tossa yksi niistä neuleista mitä ostin viikonloppuna. Toi laatu nyt on taas, noh vähän huono, lievästi sanottuna. Pitää miettiä jos ostan sen uuden kameran tai personal trainer paketin. 

Huomenna mulla alkaa taas koulu, ja nyt täytyy kyllä sanoa että ei vois vähempää kiinnostaa... Mä tunnen itteni taas ihan teiniksi, kun angstaan jostain koulusta :D Ainut ero vaan on, että mun ei ole pakko käydä tuolla. Kyllä mä sen kuitenkin loppuun vedän, eikä mulla tätäkään vuotta ole jäljellä kuin yksi jakso ja sitten alkaa työharjoittelu. Kouluun tarttee mennä sitten vasta kesäloman jälkeen, joskus syyskuussa kai. Ja sitten onkin jäljellä enää yksi vuosi + lopputyö ja mulla on tutkinto suoritettuna! Kun sen ajattelee noin se kuulostaa aika helpolta. 


Soc:in lila toppi, ei maksanut kuin 9,90€ jos muistan oikein. Käytän aika harvoin toppeja salilla, mutta en oikein löytänyt mitään kivaa t-paitaa niin päädyin tähän. 

Lopuksi vielä ihan tavallinen pinkki urheilupaita, maksoi myös sen alle 10€.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti