maanantai 14. tammikuuta 2013

Treenivaatteet

Kun aloitin salilla käymisen, ei mulla ollut niin väliä mitä laitoin päälle, joku vanha t-paita ja jotkut urehiluhousut oli se mitä usein käytin. Nykyään mä kiinnitän vähän enemmän huomiota mun treenivaatteisiin, ihan sen takia, että mun mielestä on paljon kivempi treenata vaatteissa jotka on kiva näköisiä. Toinen juttu on myös se, että vaatteet sopii treenaamiseen ja tuntuu mukavalta. Nykyään mun perustreeniasu koostuu useimmiten jostain kivasta, värikkäästä t-paidasta ja mustista capreista

Trikoita ja shortseja löytyy täältä
T-paidat ja topit löytyy täältä

Keltaiset urheiluliivit täältä - Mustat urheiluliivit täältä

Mä ostin viime viikolla noi Niken mustat liivit ja oon ollut kyllä tosi tyytyväinen. Huomaa kyllä merkittävän eron, kun vertaa H&M:n liiveihin joita olen ennen käyttänyt. Vaikka noi maksaakin vähän enemmän niin on todellakin sen arvoiset.

Mulla olisi nyt myös protskut pikkuhiljaa loppumassa kun olen alkanut taas aktiivisemmin ottamaan niitä. Mä olen aina tilannut ne Fitnesstukulta, netissä on niin helppoa kattella ja vertailla noita eri vaihtoehtoja. Tähän asti mä olen käyttäny Fit&Smartin tuotteita, mutta mietin nyt että pitäiskö mun kokeilla Wheytä, vaikka oonkin tykännyt F&T:n protskuista. Olisko teillä kokemuksia tosta Whey:stä? Tai jotain muuta vinkkiä hyvästä lisäravinteesta? :)


Whey-80 täältä - Fit&Smartilla olisi nyt kyllä fitnesspaketti tarjouksessa (54,90€!) täältä


Postaus sisältää mainoslinkkejä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti