torstai 3. tammikuuta 2013

Parvekekuvia

Olin niin kuollu kun pääsin töistä himaan, ettei siitä salikäynnistä olisi tullut mitään, joten jätin suosiolla menemättä... Vähän kyllä kaduttaa, mutta meen huomenna tai viimeistään lauantaina sitten. Tämän viikonlopun meinaan ottaa aika rauhallisesti, ainakin se olisi mun suunnitelma. Ajattelin käydä vähän kaupoilla aleissa, treenata ja vaan chillata - eli ei baariin! Nyt on viimeaikoina tullut juhlittua ihan tarpeeksi :D

Sitten siihen parvekkeeseen... Parveke.fi sivusto oli nähnyt tämän postauksen mun parvekkeesta, ja otti yhteyttä ja kyseli jos haluaisin lähettää heille talviparvekekuvia. Innostuin siinä sitten vähän ottamaan muutamia kuvia, päivänvalossa sekä illalla. Taisi olla silloin kun olin kipeä kun nappasin noi päiväkuvat, en mä muuten varmaan koskaan olisi näin talvella saanut kuvia päivänvalossa. 

Mummin ostama lyhty
Silloin oli vielä paaaaaaljon lunta, nythän tuolla ei ole melkein ollenkaan enään.

Myös mummin ostama lasipurkki jossa kynttilä ja simpukoita
Kynttilänvaloa

1 kommentti: