torstai 31. tammikuuta 2013

New jeans in action

Moikka kaikille :) Pahimmista treenikivuista on nyt selvitty ja tänään käytiin läpi vielä vatsa ja selkä harjoitukset. Kaikki liikkeet on siis nyt käyty läpi. Mahtava fiilis!

Ja huomenna onkin taas perjantai! Mihin tämä aika oikeasti häviää?? Tuntuu että viikot menee ainakin 2 kertaa nopeemmin kun ennen. Musta ei taaskaan tunnu että viikonloppu on tulossa, alkuviikko meni ihan koomassa kun en ollut nukkunut tarpeeksi ja nyt vasta alkaa energiat tulla takasin. Mites teiän viikko on mennyt? Onko jotain kivoja viikonloppusuunnitelmia? :)


Mun uudet Kissyt tuli postissa jo eilen ja vielä postiluukusta :D Ihanaa ettei tarvinnu mennä taas postiin. Samassa paketissa oli myös se bikiniyläosa joka puuttu mun viime tilauksesta. Nyt pitäisi kyllä biksujen riittää ensi kesälle, mulla on nyt about kuudet eri :D 

2 kommenttia:

  1. Mä olin eilen salilla Core tunnilla ja mun vatsalihakset on ollut hullun kipeet tänään, nauraminenkin sattuu :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on niin ihana tunne! Tietää että on ainakin jotain tehnyt oikein :D

      Poista