lauantai 12. tammikuuta 2013

Lauantaihöpötykset

Mä mietin aika pitkään mitä mä sanoisin siitä Salkkari leffasta jota kävin eilen kattomassa, enkä mä keksi oikein muuta kun että se oli hauska. Jos nyt "kauhuleffasta" voi niin sanoa. Eikä se nyt ollut niin huono, ihan kattottava elokuva. Hauska kun siinä oli mukana myös vanhoja hahmoja. Leffan jälkeen käytiin parilla skumppalasillisella. Oli oikein mukavaa vähän juoruta ja höpötellä, kun ei oltu nähty vähään aikaan.

Tänään mä olen siivonnut koko kämpän, wohooo... No onpahan ainakin siistiä nytten. Pitäisi vielä tiskata pari paistinupannua, mutta mä otin vähän taukoa  ja tulin kirjottamaan tänne. Olin ajatellut että lähtisin tänään vähän ulos, mutta koska mä olin eilen, en varmaan mene tänään menekkään. Lisäksi mulla jäi se treenaaminen väliin, kun aloin siivoamaan, joten pitää mennä sitten huomenna. Hitsi ärsyttää kun on vielä melkein viikko pt:n tapaamiseen, haluun jo päästä aloittamaan! Vielä 5 päivää....


Sain just torstaina tietää että mulla tulee ens kuussa olemaan 3 tenttiä kahessa päivässä... NICE! tai sit ei... Yhden noista tenteistä voisin kyllä tehdä huhtikuussa, mutta siihen on niin pitkä aika että kaikki ehtii jo unohtumaan. Ei yhtään huvittaisi tää jakso nyt. Se työharjoittelu olisi kyllä voinut alkaa jo joululoman jälkeen. Monella muullakin ammattikorkealla on 6kk harjoittelujaksot, joten mä en oikein ymmärrä miksi meillä on vaan yhden jakson verran eli joku vähän alle 3kk. Monet firmatkin ettii just 6 kuukaudeksi harjoittelijoita, joten niillä joilla ei vielä ole tiedossa mitään paikkaa, voi olla hieman hankalampi saada mitään. Muutenkin jos aloittaa ihan uudessa työssä, kolmessa kuukaudessa ei oikein ehdi kunnolla oppimaan ja pääsemään kunnolla työrytmiin. Siinäkin mielessä puoli vuotta olisi paljon parempi, siinä ehtii jo oppimaan kunnolla kaikki jutut. 
Mä yritän nyt kuitenkin sinnitellä tän jakson loppuun, ilman enempää valitusta, mä en edes itse jaksa kuunnella tätä mun valitusta joten ei varmaan kukaan muukaan :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti