lauantai 5. tammikuuta 2013

Vuoden ekat treenit

Noniin! Tämän vuoden treenikausi on nyt potkaistu käyntiin. Kun kirjasin HeiaHeiaan treeniä huomasin että siitähän on tyyliin kolme viikkoa kun mä viimeksi kävin. Johtuu kyllä kans siitä että mä olin kipee sen 1,5 viikkoa, ettei ihan vaan laiskuudesta. Täytyy kyllä sanoa että nyt on hyvä fiilis.

Treenatessa mä aloin vähän miettimään että miten mä saisin vähän enemmän irti ja nopeammin tuloksia, niin ajattelin että pitäisköhän mun ottaa jonkunlainen personal trainer paketti. Käyn Lady Linella ja niillä on kai pari erilaista vaihtoehtoa, ne vaan maksaa sitten jonkun verran. Mutta kyllä mä mielelläni maksaisin vähän enemmän siitä että saan asiantuntevaa apua ja kunnon tavoitteita mun treenaamiseen. Samalla saisi vähän neuvoja syömiseenkin, joka nyt sinäänsä on aika hallussa, mutta kuitenkin.

Tällä hetkellä mun tavoitteena olisi käydä vähintään kolme kertaa viikossa salilla. Yksi noista kerroista voisi olla joku ryhmäliikunta tunti esim. kahvakuula, jota mä olen halunnu nyt pidemmän aikaa kokeilla. Mä en vaan ole käynyt kun ehkä pari kertaa noissa ryhmäliikunnoissa, koska ne tuntuu aina menevän jotenkin huonoon aikaan. Ja ulkonäöllisenä (onkohan toi oikee sana?? :D) tavoitteena on ihan vaan saada lisää lihasta ja kiinteyttää kroppaa.

Onko kellään teistä kokemusta noista personal trainer paketeista? Auttaako se oikeasti saamaan parempia tuloksia ja onko se sen arvoista laittaa niin paljon rahaa siihen?

Kuva: weheartit

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti