tiistai 4. joulukuuta 2012

Uusi olohuone

Vitsi että tuntuu ihanalta kun sisustanu vähän uudestaan, ihan kuin olisi uusi kämppä. Kävin ostamassa myös hyasintteja ja koristekiviä ja tein pienen asetelman olohuoneen pöytään, tuli hetkessä lisää tunnelmaa ja kodikkuutta tänne.

Samalla järjestelin vähän noita tv:n sun muita johtoja ettei ne mene niin rumasti. Ennen puolet johdoista meni tosta vitriinin edestä ja laitoin ne nyt takakautta. Se oli aika haastavaa koska en yksin uskaltanu siirtää tota vitriiniä, olisi ihan varmaan kaatunu suoraan mun päälle. Keksin sitten että voin vetää ne yläkautta joka onneksi onnistu ilman mitään onnettomuuksia :)




Noi kynttilät vaan tuoksuu niin älyttömän hyvälle! Ihanan mieto tuoksu joka ei ärsytä. Tässä tulee varmaan kohta pieni reissu Ikeaan, ihan vaan noitten kynttilöitten takia :D Jännittää minkä väriset noi hyasintit on, kaupassa ei ollut mitään mainintaa siitä eikä ainutkaan vielä kukkinu.

Kaupassa oli myös joulukaktuksia, ne oli niin nätin näköisiä kun ne kukki. Meinasin jo ostaa, kunnes mä päätin että yritän saada mun vanhat kukkimaan. Tähän jouluun mä en niitä tietenkään saa, mutta mulla on nyt koko ensi vuosi aikaa hoitaa niitä ja ensi vuoden jouluna ne kukkii!



4 kommenttia:

  1. Ihanan kodikasta ja kaunista! Hyasintit on varmaan vaaleanpunaiset ;). Älä kauheesti anna niille vettä kun sitten ne vaan venyy ja kaatuu pöydälle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) En, en, vaikka on ne mun mielestä nyt parissa tunnissa jo kasvanu! :D

      Poista
  2. Söpöä.....Ihan sun näköinen sisustus <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Joo, nyt tää on vihdoin sellainen kuin halusinkin :)

      Poista