maanantai 24. joulukuuta 2012

Maisemia

Huhhuh... Kaikki lahjat on nyt paketoitu, hyvä minä! :D Lähdettiin tosiaan tänään ajelemaan kotiinpäin ja oli aivan mahtava ilma, olisin halunnu jäädä ottamaan kuvia moneenkin paikkaan, mutta meillä oli aika kiire aikataulu. Tyydyin sitten kuvaamaan auton ikkunasta, tulihan niinkin ihan kivoja kuvia. 



Ihanaa olla takasin Helsingissä, täällä on alle -10 astetta, Vaasassa oli -20 kun lähdettiin. Ihan sairaan kylmä, täällä ei olekaan ollu niin kylmä vielä tänä talvena. Saattaa olla että mä ehkä mahdollisesti joudun ostamaan vähän lämpimemmän talvitakin että pärjää. En mä ymmärrä miten mä oon koko viime talven pystynyt olemaan tolla mikä mulla on nyt, mä olin ihan jäässä jo parin minuutin jälkeen.


Niin mahtavan näköistä kun toisella puolella näkyi auringonlasku ja toisella loisti kuu. 


Meidän kiireinen aikataulu johtui siitä, että meillä oli aika monta joululahjaa vielä ostamatta. Joten päätettiin pysähtyä Ideaparkissa vähän shoppailemassa. En ollutkaan ennen käynyt tuolla, ja oli ihan sairaan iso paikka! Harmittaa vaan että ei kerenny käydä kattelemassa kaupoissa vaatteita, tuollahan on New Yorkerkin. Muistaakseni New Yorkerin kuitenkin pitäisi avautua myös tänne pääkaupunkiseudulle jonnekkin?

Kauppoja riitti ja onneksi saatiin kaikki ostettua. Hitsi kun toi on niin kaukana, muuten siellä voisi käydä useamminkin shoppailemassa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti