lauantai 1. joulukuuta 2012

Puhelinlangat laulaa

Tämä päivä on kyllä menny ihan ohi - mä en ole tehnyt yhtään mitään... paitsi katsonut telkkaria ja datannu. Onneksi huomenna kun herää niin tietää että on hyvä ja pirteä olo. Pitääkin varmaan käydä kaivamassa huomenna autokin esiin, toivottavasti se kuitenkaan ei ole niin pahasti hautatunut lumeen.

Mun on ihan pakko hehkuttaa yhtä juttua nyt, nimittäin mä en yleensä innostu kovin paljon mistään artisteista. Kyllä mä tykkään käydä keikoilla ja tälleen, mutta en silleen hulluna fanita ketään. Nyt kuitenkin mä oon niin rakastunut Cheekiin! Oon mä ennenkin kuunnellut sen biisejä jonkun verran, mutta ton Vain elämää ohjelman jälkeen siitä on saanut ihan erilaisen kuvan. Se on niin jotenki söpö siinä ohjelmassa ja veti yllättävän hyvin muutakin kuin räppiä.

Varsinkin mun päässä soi koko ajan vaan tämä biisi


Toi on vaan jotenkin niin ihana laulu. Vain elämää esityksen voi käydä kattomassa täältä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti