lauantai 1. joulukuuta 2012

Eiliset pikkujoulut

Eilen meillä oli ne pikkujoulut, kuten mainitsinkin edellisessä postauksessa. Ensin mentiin toimistolta syömään Tokyo55-ravintolaan. Oli ihan sairaan hyvää ruokaa! Alkupalaksi söin sushia, pääruuaksi härkää ja jälkkäriksi juustokakkua. Sain vähän harjoitella taas syömään puikoilla, se alkaa onnistumaan jo aika hyvin.

Noi sushit oli tosi hyviä, noi alarivin keskimmäiset oli ehdottomasti mun lemppareita. Noi vikat tossa alarivissä oli lämmitettyjä, riisin pinta oli tommosta rapeeta. En ollutkaan ennen ollut maistanu lämmintä sushia, maistu vähän kalapuikoille.


Härkäkin oli tosi hyvää, just täydellisen hyvin valmistettu, ei liian kypsää eikä liian raakaa vaan just sopiva! En olekkaan pitkään aikaan syöny noin hyvää lihaa, varmaan viimeks kesällä kun oltiin Kreikassa. Juustokakkukin oli hyvää, jälkkäri vaiheessa oli jo aika täysi olo mutta söin mä melkein kaiken siitä kuitenkin. Pitääkin käydä tuolla ravintolassa toisenkin kerran.




Syömisten jälkeen mentiin Lintsin Peacock - teatteriin kattomaan Ihan mahdotonta Kabareeta. Esitys oli vähän outo, en jotenkin tajunnu sitä pointtia siinä. En mä kyllä tiedä pitikö siinä edes olla mitään pointtia. 
Mutta joo, oli vähän pettymys toi show. Kabareen jälkeen suunnattiin keskustaa kohti ja jatkettiin juhlintaa.

Asuna mulla oli perus mustat farkut, kiiltäväpintainen toppi ja niittijakku. Mä rakastan noita kenkiä! Niitä voi hyvin käyttää talvellakin koska niissä ei ole liukas pohja, ne on just semmoset pohjat kuin jossain talvisaappaissa yleensä on. 






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti