maanantai 17. joulukuuta 2012

Viimeinen koulupäivä

Kiva ilma taas vaihteeks, mutta ei se haittaa kosksa tänään taitaakin olla viimeinen päivä koulua ennen joululomaa! JEEE!! :D En ole ihan varma minä päivänä se taas alkaa, mutta tulee sitä lomaa joku kolme viikkoa ainakin. Perjantaiksi pitää saada yksi ryhmätyö valmiiksi mutta muuten kaikki tehtävät on tehty.

Huomenna mulla onkin vähän erikoisempi työpäivä, lähdetään nimittäin yhden työkaverin kanssa Ruotsiin työmatkalle. Ihan jännää, en olekaan koskaan käynyt meidän Ruotsin konttorilla. Lentäminen jännittää mua aina vähän, joten toivottavasti huomenna ei ole mitään hullua myrskyä!


En ole vieläkään onnistunut saamaan kunnollista kuvaa mun hiuksista, tässäkin ne näyttää paljon tummemilta kuin ne oikeasti on. Tää kuva on kyllä otettu mun puhelimella, mutta ei mun kameralla mitään hyviä kuvia saa. Haluasin jonkun semmosen pienen järkkärin, en vaan oikeen tiedä minkälaisen. Näin kyllä mainoksen jostain Samsungin digijärkkäristä johon saa nettiyhteyden, eli sillä voisi suoraan laittaa vaikka facebookiin kuvia. 
Saa nyt nähdä, pitää joulun jälkeen kattoa jos tulisi joku hyvä tarjous. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti