maanantai 3. joulukuuta 2012

Parhaat farkut

Tilasin pari viikkoa sitten Nellystä farkut, Dr Denimin Kissyt. Ne on oikeesti varmaan parhaat farkut mitä olen koskaan ostanu, tai oikeastaan ne on farkkuleggingsit jotka näyttää ihan farkuilta, kangas on vaan vähän ohuempaa kuin normi farkuissa. Nää on niin mukavat jalassa ja istuu tosi hyvin. 

Hintakaan ei ole niin paha, 44.95€. Nämä Kissyt on matalavyötäröiset, mutta mun mielestä ei kuitenkaan liika vaan just sopivasti. Mä en hirveesti tykkää tosi korkeista, jotenkin ne vaan tuntuu niin epämukavilta. 

Mä ostin mustat ja tähän asti ne on ollut tosi hyvät, eikä ole lähtenyt väriä ollenkaan. Mä ainakin suosittelisin ottamaan pienemmän koon kuin yleensä, sillä nää venyy aika paljon. Mä otin näistä XS koon, vaikka yleensä S on mulle sopiva. Kun nää tuli ja avasin paketin, mä en oikeesti uskonu että saisin näitä päälle, näytti ihan joltain 5-vuotiaan housuilta. Kuitenkin oli just hyvät ja sopivan kireet. 

Noi hopeiset olisi ihan tosi makeet, maksaa vaan vähän enemmän kuin kaikki muut värit. Ehkä mä kuitenkin klikkaan ne ostoskoriin.... tai ainakin lahjalistalle :D 



 Nellyyn pääsee suoraan TÄSTÄ ja Kissyihin TÄSTÄ.



Postaus sisältää mainoslinkkejä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti