sunnuntai 2. joulukuuta 2012

Sunday shopping

Nukuttiin tänään pitkään ja tehtiin aamupalaksi paistettuja kananmunia, paahtoleipää, teetä ja tuoremehua. Mietittiin siinä vähän aikaa mitä tehtäisiin ja mähän keksin aina jotain, eli suunnattiin kohti Jumboa. Halusin käydä ainakin BikBokissa, kun se on just avattu sinne ja kaikki oli -30%. Löysinkin sieltä yhden kivan paidan. 

Muuten ostin vähän meikkejä ja vihdoin ne saappaat! Laitan huomenna kuvia noista ostoksista kun on vähän valoisempaa. Lopuks käytiin vielä Amarillossa syömässä. Aloin just miettimään että mä olen tällä viikolla käyny tosi monta kertaa syömässä ulkona, mulle ainakin monta kertaa. Tääkin ruoka oli ihan tosi hyvää!


Kotimatkalla käytiin vielä Ärrän kautta hakemassa mun Yves Rocher paketti, jonka mä hienosti onnistuin pudottamaan maahan. Onneksi mitään ei menny rikki, tai eniten mua huoletti se aurinkopuuteri, muut nyt ei voisi edes periaatteessa mennä rikki. Pitääkin tästä mennä laittamaan kynnet kuntoon, nyt kun mä sain sen kuorinta-aineenkin. 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti