torstai 6. joulukuuta 2012

Searching for the perfect dress

Olen nyt pari päivää selillu mekkoja uudeksi vuodeksi. Vaihtoehtoja on tosi paljon ja eilen mä onnisuin rajaamaan mun vaihtoehdot kolmeen ja lopulta kaverin avustuksella päädyin yhteen jonka halusin. Kuitenkin kun mä tulin kotiin se oli jo loppuunmyyty :( Tänä vuonna mä haluisin jotain vähän hienompaa kuin yleensä ja kaikkein eniten haluaisin löytää jonkun tosi kivan paljettimekon.

Musta paljettimekko Täältä - Musta mekko paljettiraidoilla Täältä

Kultainen paljettimekko Täältä - Hopea paljettimekko Täältä

Sininen paljettimekko Täältä - Nude paljettimekko Täältä

Tota viimeistä nuden väristä mekkoa oli vielä eilen sinisenä ja se oli se jonka mä olisinkin tilannut jos se ei olisi ollut loppuunmyyty illalla kun pääsin kotiin. Mutta on toikin väri ihan kiva, en vaan osaa päättää että uskallanko odotta jos sitä sinistä tulisi lisää vai tilaanko ton, tai jonkun näistä muista. Toi sininen paljettimekko on kyllä upean värinen että olisi sekin hyvä vaihtoehto. Miksi tän pitää olla näin vaikeeta?!?! :D



Postaus sisältää mainoslinkkejä

1 kommentti:

  1. Näin ton paljettinauha mekon yhden tytön päällä, en usko että se näyttäisi hyvältä kenenkään päällä :( Mutta sininen sopii sulle aina :)

    VastaaPoista