maanantai 10. joulukuuta 2012

All my perfumes

Mä rakastan eri hajuvesiä ja on niitä kertynytkin aika paljon tässä parin vuoden aikana. Suurimman osan on iskä ostanu mulle laivalta mutta oon mä saanu lahjaksi niitä muiltakin. J on ostanu mulle kolme, joista toi Chanelin Chance on mun on uusin ja tän hetkinen lemppari. Ainut ongelma tällä hetkellä on että toi kaappi alkaa olemaan aika täynnä, pari pulloa sinne varmaan vielä sais laitettua. Mun pitää raivata lisää tilaa meiän peilikaapista sitten :D


Keskimmällä hyllyllä mä pidän aina mun tän hetkisiä lemppareita. Noista mulla on käytössä kaikki, valitsen fiiliksen tai tilaisuuden mukaan mitä laitan. Arkikäyttöön noista on kuitenkin Ck one Shock ja Chanelin Chance parhaat. Noi Escadan tuoksut on ehkä hiukan kesäisempiä, joten niitten käyttö jää talvisin vähän vähemmälle. Noi on kaikki aika mietoja ja raikkaita hajuja jotka käy mun mielestä ainakin moneen eri tilaisuuteen. 

1 kommentti:

  1. Musta on aina hienoa, kun ihmisillä on hajuvesipullot jossain näkösällä esillä. Hienot pullot kuuluvat hyllyille eikä kaappien kätköihin. :)

    VastaaPoista