tiistai 11. joulukuuta 2012

Vanlig dag

Tänään on ollut aika mukavan rento päivä. Koulun jälkeen kävin salilla ja oon lukenu vähän tenttiin.
Ruoaksi tein tänään broileripihvejä ja salaattia. Sattumalta näin kaupassa myös mätiä ja mun oli pakko ostaa sitä, ihan parasta! :D En vaan jaksanu odottaa jouluun asti, meillä on mätiä aina joulupöydässä alkuruokana.


Huomenna mulla onkin kampaaja töiden jälkeen. Mä en oikeen itsekkään vielä tiedä mitä mä haluan, mutta jotenkin nää mun hiukset ei ole ihan semmoiset kun haluaisin. Ainut minkä olen päättänyt on että haluun enemmän raitoja näihin. Pitää selata vähän netissä ja etsiä inspistä. Kampaajalta mun pitääkin heti juosta seuraavaan juttuun, meillä on semmonen opiskelija happening, kerron siitä lisää torstaina :D 


Mulla oli tänään päällä nää saappaat. Ostin ne viime talvena muistaakseni Skopunktenista. Ihan parhaat talvikengät, tosi lämpimät eikä varpaatkaan jäädy kun toi pohja on niin paksu. Ylimääräisenä plussana on lisäpituus minkä noista saa :) Käytin noita aika paljon viime talvena, ja hyvin on pysyny kunnossa eikä ole kulunu melkein ollenkaan. 


Mun hyasintit kukkii! Niistä tuli vaaleanpunaisia, kuten Nina arvelikin tässä postauksessa :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti