maanantai 10. joulukuuta 2012

Koruni

Mun aamu ei alkanu hirveen mukavasti. Mun eilinen päänsärky ei ollu mennyt nukkuessa pois ja heräsin semmoseen tosi mukaavaan pieneen jyskytykseen. Siinä sitten tosi reippaasti laittelin itteäni valmiiks töitä varten, aatellen että se varmaan menee kohta pois. No siinä vaiheessa kun olin syöny aamupalan ja pikkuhiljaa lähdössä ulos niin tuntu siltä kun pää räjähtäis, ei siinä auttanu muu kun ottaa buranaa, sammuttaa kaikki valot ja tv ja mennä nukkumaan vähäks aikaa. Nukuin joku 40 minuuttia ja onneks se päänsärky loppu! Pääsin töihinkin ihan ajoissa, tosin olin ajatellut mennä vähän aikasemmin.


Töiden jälkeen raahauduin vielä sinne kouluun, ei olisi kyllä yhtään jaksanu. Outoa kun motivaatio tuntuu aina häipyvän jonnekkin ennen lomia. Luulisi että se olisi päinvastoin - että jaksaa tsempata kun tietää että kohta on vapaata... Huomenna on onneksi aika easy päivä, mulla on vaan pari tuntia koulua. Koko loppupäivä meneekin sitten siihen tenttiin harjoitellessa.


Ehkä joku on huomannut mutta mulla on noi kaulakorut melkein aina kaulassa. Otan noi hyvin harvoin pois, joskus johonkin juhliin jos laitan jonkun näyttävemmän korun, mutta muuten mulla on ne aina. En edes muista kuinka kauan noi on mulla ollut. Toi kultainenhan on mun horoskooppimerkki - rapu ja no A on Amandasta :D
Toinen koru jota pidän melkein aina on mun Nomination rannekoru. Mulla on nyt seitsemän palaa tossa, vielä haluisin pari lisää niin se olisi täydellinen. Noista on aika helppo arvata mitä ne tarkoittaa, ainut vaikea on varmaan toi kilpikonna. Halusin sen koska kerään koristekilpikonnia, olen ostanu jokaisesta eri maasta missä oon käynyt tai sitten sukulaiset on tuonut tuliaisena. Mulla on niitä nyt jokaisesta maanosasta, paitsi Australiasta. Hyvä syy matkustaa siis sinne ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti