perjantai 30. marraskuuta 2012

Pikkujoulut!

Tänään aamulla kävin kirjoittamassa sen tentin, eipä tullut niitä kysymyksiä joita olin harjoitellut. Aina ei voi voittaa, kyllä mä kuitenkin luulen että pääsen sen läpi... huonoilla pisteillä kuitenkin. Outoa mennä taas bussilla kun ei ole tosi pitkään menny, J otti mun auton kun sitä pitää vähän huoltaa, vinkkasin samalla että voisi myös pestä sen ;) Kiva tarpoo tuolla myrskyssä kun ei nää eteensä mitään, pääsinpä kuitenkin töihinkin sopivasti juuri kun alettiin jakaa joululahjoja.

Meillä on tänään illalla tiedossa firman pikkujoulut, jotka onkin tän vuodet ekat pikkujoulut mun osalta. Ajattelin että vois pitää kavereitten kanssa myös jossain vaiheessa. Viime vuonna vietettiin vanhojen luokkalaisten kanssa pikkujouluja ja mä olin emäntänä. Saa nähdä mitä kaikkea jännää joulukuu tuo tullessaan :)

Alla vähän tärähtänyt kuva viime vuoden joulukuulta kun meillä oli semmonen opiskelija happening. Kierreltiin ympäri Helsinkiä ja etsittiin baareja eri vihjeiden perusteella, jokaisessa baarissa piti ottaa yksi juoma ja kuitit talteen todistusaineistoksi. Oli hauska ilta!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti