perjantai 16. marraskuuta 2012

Hello world!

Pitkän pähkäilyn jälkeen päätin viimein perustaa oman blogin. Saa nähdä mitä tästäkin tulee :D Voisin kerota vähän ittestäni, eli asun Helsingissä mun poikaystävän kanssa. Opiskelen markkinointia ammattikorkeakoulussa ja työskentelen digitaalisen markkinoinnin parissa, oikeastaan mä käyn kyllä enemmän töissä kun koulussa... koska meillä on tosi vähän tunteja viikossa, joka on tosi hyvä juttu. Ennen ammattikorkeaa oon valmistunut merkonomiksi. Sitä ennen koulu ei mua hirveesti ole kiinnostanut (jos alaastetta ei lasketa mukaan) ja mä oonkin kokeillu lukiota ja datanomi linjaa, onneks nyt kumminkin on löytnyt ala joka kiinnostaa. 

Ajatus olisi että kirjottelisin tässä blogissa vähän kaikenlaista mitä tulee mieleen, saa nähdä mihin suuntaan tää alkaa tästä muotoutumaan :) 





2 kommenttia: