sunnuntai 25. marraskuuta 2012

Uudet treenikengät


Kävin eilen kattelemassa niitä treenikenkiä, kun en sitte ehtinytkään perjantaina. Löysinkin sitten Sportiasta yhdet kivat Niket. Ne oli jopa muutaman euron alennuksella, makso about 59€. Niitä oli vaan muutamat jäljellä ja onneks löyty mun kokokin. Noi oli just semmoset mitä halusinkin. Toinen vaihtoehto olis ollu Reebokin samantyyliset mutta mustat. Päädyin kuitenkin näihin, koska ne tuntu paremmalta jalassa. 

Kävin myös Skopunktenissa kattomassa jos niitä saappaita löytyis, mutta ei siellä ollu mitään kivoja. Mun on muutenkin vähän vaikea löytää saappaita jotka olis pohkeen kohdalta tarpeeks kireät. 







Käytiin myös Tiimarissa ostamassa joulukorttitarvikkeita. Lähetän kortit muutamille sukulaisille ketkä asuu kauempana ja oon nyt parina viime vuonna tehny ne ite. En hirveesti tykkää perus joulun punasesta ja vihreestä, joten otin vähän enemmän "talvisia" värejä. Mulla ei oikeen ole vielä selvää visiota mitä mä noista tarvikkeista teen, mutta kai se tekemällä sitten selviää :)

Käytiin myös J:n kanssa kiinalaisessa syömässä. Otettiin molemmat buffetti, joka oli kyllä ihan väärä valinta. Puolet niistä ruokavadeista oli tyhjiä eikä niitä tultu täyttämään. Sushin olisi myös pitänyt kuulua siihen mutta ne ei tuonu sinne lisää, siellä oli jäljellä yks pala joka näytti siltä ku se ois seisonu siinä koko päivän. Siinä ne kaikki kolme työntekijää kierteli sen buffen ympärillä, ihmetteli ja sekoitteli niitä ruokia, mutta oli ilmeisesti liian vaikeeta tuoda lisää sitä sinne. Nooh saatinpahan kuitenkin syötyä nälkä pois. 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti