tiistai 27. marraskuuta 2012

Just a typical day

Kävin koulun jälkeen vihdoin hakemassa postista yhden koulukirjan jonka tilasin, se oli ollut siellä jo yli viikon. Mä olin laittanu väärän puhelinnumeron tilaukseen niin en koskaan saanu sitä saapumisviestiä. Eilen mä tajusin onneks kattoa tilausseurannasta mikä ihme siinä kestää, niin huomasin että se olikin jo tullu. How fun! yli 300 sivua lisää luettavaa... Mä olen aina ollut tosi huono ja laiskaa lukemaan kokeisiin, mielummin käyn tunneilla ja kuuntelen siellä.


Sen jälkeen kävin salilla treenaamassa. Siitä tulee niin hyvä fiilis kun huomaa miten paljon on kehittynyt ja voi lisätä painoja. Mä olenkin saanut lisättyä painoja aika paljon, varsinkin jaloissa. Nyt pitää vielä kehittää käsiä ja selkää yhtä paljon. Kun tekee töitä tietokoneella ja vapaa-aikanakin on paljon koneen ääressä toi selän treenaaminen on tosi tärkeetä. Ainakin mulla selkäsäryt häviää heti kun käyn aktiivisemmin treenaamassa. Lisäks mun uudet kengätkin oli tosi hyvät!




Salin jälkeen tulin kotiin ja join protskut ja tein ruokaa. Tilaan aina Fitnesstukusta Fit&Smart Proteinia suklaanmakuisena, se on ihan parasta ja maistuu tosi hyvältä. Nyt on vähän väsynyt olo taas ja tuntuu kyllä siltä että on tehny jotain! Toivottavasti huomenna ei lihakset vaan ole tosi kipeet. Nyt mä vaan odottelen tässä että Salkkarit alkais :D

Kuvissa vähän mun tän päivästä vaatetusta joka nyt ei ollut kovin kummonen. Aamulla tuli ihan tosi kiire vaikka mä heräsin iha ajoissa. Mä en tiiä mikä siinä on, mutta aina jos alotan vähän myöhemmin niin säädän aamulla kotona ihan tosi paljon. Keksin kaiken maailman turhia juttuja mitä mun "pitää" tehä ja leikin padilla, sitten yhtäkkii koulun alkuun onkin puoli tuntia ja mulle tulee hirvee kiire.





2 kommenttia: