tiistai 20. marraskuuta 2012

Work out

Tänään on ollut oikeastaan aika mukava päivä. Koulussa meillä oli ekat tunnit InDesignia jossa me tehtiin jonkinlainen matkailumainos. InDesign on siis ohjelma millä voi mm. tehdä nettikuvastoja. Mä pidän tosi paljon kursseista missä saa ite myös tehä jotain, eikä aina vaan istua luennoilla. Tää jakso onkin siitä mukava että kaikissa kurseissa saa tehdä jotain luentojen lisäksi. 

Koulun jälkeen mä kävin kotona syömässä pientä välipalaa, otin treenikamat ja lähdin salille. Mä oon tässä parin vuoden aikana käyny vähän epäsäännöllisesti treenamassa, välillä oon käyny monta kuukautta putkeen ja sitten taas pitäny kuukausien taukoja. Nyt mun tavote onkin saada noi tauot kokonaan pois ja käydä ihan kunnolla ainakin pari kertaa viikossa salilla. Mun pitäskin käydä ostamassa uudet salikengät, jospa siitä sais vähän lisää motivaatiota ;) Noi mun vanhat alkaa olemaan aika huonot, varsinkin juostessa tosi epämukavat jalassa. 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti