torstai 29. marraskuuta 2012

Joulukukkia

Viikonloppuna ajattelin laittaa talvivalot parvekkeelle, se on niin ihanaa kun on oma parveke jota voi koristella mielensä mukaan. Nyt kun mä aloin miettimään niin mehän ollaan asuttu jo yli vuoden täällä! Aika menee niin nopeesti ettei edes tajua että siitä on jo niin "kauan". Tänä jouluna mä ajattelin myös vähän laittaa meidän muuta kämppää jouluisemmaksi, ostaa joulukukkia, kynttilöitä ja ehkä jotain pientä koristetta.
Katoin jo eilen kun kävin Prismassa miten ihania kukka-asetelmia niillä siellä on, pitää käydä ostamassa. Hyasintteja on ainakin pakko saada kun ne tuoksuu niin hyvälle.

Mulla on joulukaktuksia ollu jo aika monta vuotta, niitten pitäisi aina kukkia jouluna, mutta ne ei ole nyt kahteen vuoteen kukkinu. En tiedä mitä mä teen väärin, ainakin sen mä olen kuullu että kaktuksia pitää hoitaa todella hyvin että ne kukkisi. En sitten tiiä mitä se todella hyvin tarkoittaa? Ne kuitenkin kasvaa koko ajan, niihin ei vaan tule kukkia.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti