tiistai 27. marraskuuta 2012

Fooooood!

Nam nam... Tehtiin eilen lehtipihviä ja salaattia, sen lisäksi meillä oli myös jotain barbeque perunoita, jotka oli oikeastaan aika hyviä, vaikka mä en hirveesti välitäkään tommosista ranskalaistyyppisistä perunoista. 

Mitään ohjeita mä en voi antaa koska mä olen ehkä maailman surkein paistamaan pihvejä, pidä niitä aina liian kauan pannulla ja laitan huonosti mausteita. Mutta onneks J osaa tehdä niistä just hyviä! Kanaa mä taas osaan tehä, ainakin mun mielestä tosi hyvin. Aika jännä koska luulis että kana on vaikeampi tehä :D 

Toi salaatti on ihan mun lempparia, paprikaa, kurkkua ja tomaattia. Siihen lisäks vielä Arlan Apetina snackia jossa on fetaa, oliiveja ja valkosipulia. 





1 kommentti:

  1. Vitsi ku näitä ei pitäis nälkäsenä lukee ollenkaan kun näyttää niin hyvälle! :)

    VastaaPoista