torstai 22. marraskuuta 2012

Aamupojat

Jess mä voin kuunnella taas radoita mun autossa! Ostin auton kesällä eikä siinä toiminu radio, koska joku urpo joka on sen ennen omistanu oli viritelly soittimen johtoja niin että koko soitin meinas syttyä palamaan. Siinä sitten meni rikki se johto jonka avulla radion kuuntelu on mahdollista. Vaikka mä hankin siihen uuden soittimen jolla pitäis pystyä kuuntelemaan iPhonin kautta musaa ei se kuitenkaan toiminu. iPodia pysty kuitenkin kuuntelemaan, joten oon nyt koko syksyn kuunnellu samaa 30 biisin soittolistaa kun oon niin laiska lataamaan uusia biisejä siihen. 

Kuitenkin mä eilen illalla tajusin että mä voin kytkeä iPhonen auxin kautta siihen, ja se toimi! Eihän tän asian tajuamisessa menny ku se melkein puol vuotta.... Mutta kuitenkin nyt mä voin kuunnella taas maailman parhaita AAMUPOIKIA kun meen töihin tai kouluun. Mun aamut on pelastettu!! :D  



Kuva: Last.fm

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti