perjantai 23. marraskuuta 2012

It's FRIDAY!

Tänään mä oon lukenu ens viikon tenttiin, jonka mä ekalla kerralla mokasin. Tai en mä oikeastaan mokannu, olin vaan liian laiska lukemaan siihen. Kansantalous kun ei oikein ole mun mikään lempiaine. Anyway heräsin aikasin ja söin kunnon aamupalan ja lähdin salille. Tällä kertaa treeni suju tosi hyvin. Mä oon aika tyytyväinen, oon käyny tällä viikolla tähän asti kaksi kertaa salilla ja tehny vatsalihasharjoituksen kotona. Vatsat mä tykkään enimmäkseen tehä kotona, koska mun salilla on vähän huonosti tilaa siihen ja tuntuu että on aina jonkun tiellä. 



Nyt mä luen tenttikirjaa vielä vähän aikaa ja aattelin sen jälkeen mennä vähän shoppailemaan. Tarttisin ne uudet treenikengät ja jotain kivoja treenipaitoja. Vaikka mun vaatetus noin normaalisti ei ole hirveen värikästä, niin treenatessa käytän aina värikkäitä paitoja. Treenijuttujen lisäks haluisin mustat saappaat ja jonkun kivan kaulahuivin. 
Meillä on duunissa pikkujoulut ensi viikolla ja meillä on semmonen secret santa juttu, kaikille arvottiin se henkilö kelle pitää ostaa pieni lahja, sitäkin vois kattoa jos löytyis jotain kivaa. 



Illalle mulla ei vielä ole mitään erikoisia suunnitelmia. Saa nähdä, mitä sitä keksii. Vois kyllä lähteä ulos jonnekki vähän bilettämään, pitää soitella kavereille jos joku muukin innostuis :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti