keskiviikko 21. marraskuuta 2012

RIHANNA - DIAMONDS WORLD TOUR

Ostin liput viime viikolla Rihannan ens kesän keikalle... JEEEE!! :D Mä kävin myös kattomassa Rihannan viime keikan Suomessa, kesällä 2011. Keikka oli tosi hyvä, ainut huono juttu vaan että se oli Hietsussa ja ilma oli aika ankee... satoi ja oli kylmä. Onneks keikka on tällä kertaa Hartwall Areenalla, muuten mä en ehkä oliskaan ostanu lippua, kun tästä Suomen ihanasta säästä ei koskaan tiiä.
Mulla ei vaan ole ainuttakaan onnistunutta kuvaa siltä keikalta, silloin kun keikka alko oli jo ihan pimeetä ja me oltiin aika kaukana. Mulla oli vaan kännykkä mukana, eikä sillä niin kaukaa saanu mitään otettua. 

Oon käyny myös Britneyn molemmilla keikoilla, molemmissa oli aivan mahtava show. Viimesin joka oli vuos sitte oli kyllä ehkä vähän parempi. Tässä pari kuvaa ekalta Suomen keikalta. 







Kattelin myös muutamia muita keikkakuvia joissa oon ollu. Pinkin keikka Kaisaniemessä oli myös tosi mahtava, ja sää oli tosi upea. 

Tää on ehdottomasti yks mun lempparikuvista





Viime keikka jolla kävin oli Jennifer Lopezin Dance Again Wourld Tour pari viikkoa sitten.
Jlo oli tosi mukavan olonen eikä diivaillu ollenkaan ja jutteli aika paljon yleisölle. Me päästiin tosi lähelle lavaa ja nähtiin tosi hyvin. Sieltä mä sainkin pari aika hyvää kuvaa, vaikka mulla olikin vaan kännykkä mukana. Varsinkin toi viimeinen on mun mielestä tosi hyvänlaatunen, eikä näytä ollenkaan kännykkäkuvalta.














Ei kommentteja:

Lähetä kommentti