perjantai 30. marraskuuta 2012

Treenin jälkeen

Kävin eilen taas salilla. Niillä mun uusilla kengillä oli tosi hyvä juosta, paljon parempi kuin niillä vanhoilla. Maltoin jopa juosta vähän pidempään, yleensä mä kyllästyn tosi nopeesti siihen saman ikkunan tuijottamiseen kun maisemat ei vaihdu ollenkaan.
Treeni sujui muutenkin tosi hyvin, lopussa mulla vaan alko särkeä vasenta reittä. Lihas varmaan vähän revähti tai jotain. Mutta kuitenkin vähän outoa, koska se tuli kun treenasin selkää. Ei sitä onneksi kuitenkaan enään särje.


Treenin jälkeen on pakko saada aina jotain syötävää. Parasta on kun laittaa ihan vaan pastaa ja jauhelihaa, sen tekee nopeesti ja maistuu myös hyvälle. Siihen vielä lisukkeeksi jotain kasviksia ja raejuustoa, niin palautuu hyvin. Tosta saakin kaiken tarvittavan. Illemmalla juon vielä protskujuoman. Tai vaihtoehtoisesti jos teen jotain ruokaa jossa kestää vähän kauemmin juon protskut heti kun tuun kotiin, ettei tule niin voimaton olo.

Loppuilta mun piti lukea siihen tenttiin, mutta mä järkytyin niin paljon Salkkareiden lopusta että mun oli pakko myös kattoa tän päivän jakso ennakkon, kun en ehdi kattomaan sitä illalla. Noh sain mä kuitenkin vähän luettua, nyt täytyy vaan toivoa että pääsen siitä läpi.


Näitä protskuja löytyy täältä.


Postaus sisältää mainoslinkin.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti