keskiviikko 28. marraskuuta 2012

Makeup

 Jee tänään iskä tuli laivalta (on töissä siellä) ja toi mulle vähän meikkejä. Lancomen ripsivärit on ihan parhaita ja samoten Artlineri. Käytän rajauksiin ja ripsiin aina Lancomen tuotteita, olen huomannu että ne sopii mulle parhaiten. Mulla on tosi herkkä silmänympärys iho, etenkin talvisin, ja monet meikit ärsyttää ihoa tosi paljon. Sen takia en vaihtele merkkejä usein, mutta eipä mun tarviikkaan kun noilla Lancomen tuotteilla saa tehtyä hyvät meikit :) Käytin ennen Hypnose Doll Eyesia mutta nyt kun toi Star tuli, niin halusin kokeilla sitä. Oon kyllä ollut tosi tyytyväinen, sillä saa ripsiin paljon enemmän pituutta! Se harjakin on vähän pienempi kuin yleensä niin sillä on helppo laittaa, eikä kerralla tule liikaa.

Katsoin että Sokoksen verkkokaupassa on paljon Lancomen ripsivärejä, ripsiväreihin pääsee suoraan tästä. Sokoksella onkin nyt toimitus 0€ jouluun asti. Mä tilaan aina kaikki shampoot ja hoitoaineet sieltä ja toimitus on tosi nopeeta, jos oikein muistan niin kerran sain tilauksen jo heti seuraavana päivänä sen jälkeen kun olin laittanut tilauksen menemään.








Postaus sisältää mainoslinkkejä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti