tiistai 25. kesäkuuta 2013

Treenituloksia

Toukokuun lopussa otettiin taas pt:n kanssa vähän mittauksia ja katottiin mm. rasvaprosentti, lihasmassa, painoindeksi ja semmoista. Helmikuussa kun aloitin treenaamisen rasvaprosentti oli n. 22%, ekalla chekillä huhtikuussa olin saanut pudotettua sen 20%:iin ja nyt kuukausi sitten se oli 18,5%. Lihasmassa oli tullut 0,5kg lisää huhtikuussa ja nyt toukokuussa se oli pysynyt samana, eli ei kuitenkaan vähentynyt. Arvelisin että syy oli aika pitkälti että söin liian vähän ja lisäsin aerobista liikuntaa. Painoindeksiä en enään muista, jossain 17 ympärillä se on kai pyörinyt, mutta se on niin turha mitta että en edes hirveesti välitä siitä. 

Kuva täältä

Nyt mulla olisi tavoitteena vaan lisätä lihasmassaa. Syömisiin pitää siis kiinnittää huomiota ja varsinkin että saa tarpeeksi proteiinia ja hyviä hiilareita. Mulla on mennyt treenit nyt tosi hyvin ja olen saanut lisättyä painoja, se nyt ei tietenkään kerro että lihasmassaa olisi tullut lisää koska lihasvoima on voinut parantua, mutta jotain edistystä kuitenkin. Mä saan torstaina taas uuden treeniohjelman ja odotan sitä kyllä innolla. Salitreeni muuttuu nopeesti vähän tylsäksi jos ei sitä muuta tarpeeksi usein, joten ihan kiva että saa nyt uuden. Toivotaan vaan että saan sen kunnolla käyntiin kun lomat alkaa, viime vuonnahan mulla tyssäs ulkomaanmatkan jälkeen treenit kokonaan... No tänä vuonna pitää vaan yrittää vähän paremmin! :D 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti