sunnuntai 30. kesäkuuta 2013

Aurinkokapselit

Googlettelin tossa kuukausi sitten jotain ja törmäsin semmoiseen aiheeseen kun aurinkokapselit. En ollut ennen edes kuullut mistään tommosesta ja etsin vähän lisää tietoa ja ajattelin sitten että kannattaisi kokeilla. Aurinkokapselit on siis luontaistuote joka auttaa ihoa ruskettumaan. Kävin Life-myymälässä ja myyjä suositteli mulle niiden omaa tuotetta Solbrun Aurinko Plussaa. Eri merkit sisältää eri määrän beetakaroteenia ja tossa sitä oli eniten, ainakin sen kaupan valoikoimasta. Yhdessä pakkauksessa on 60 tablettia ja se makso about 20€, eli ei mikään tosi paha hinta. 


Olen nyt syönyt noita joka päivä noin kuukauden ajan ja uskaltaisin kyllä sanoa että noi on oikeesti tehonnut. Mä rusketun yleensä aika huonosti Suomessa mutta nyt oon kyllä saanut aika hyvin väriä pintaan. Vaikka täällä onkin nyt ollut aika upeet ilmat, niin mähän oon ollut töissä päivisin... sisällä, eli iltapäivisin ja viikonloppusin oon ottanut aurinkoa jos on ollut hyvä sää. Mun mielestä iho on myös muuttunut paremmaksi, mutta se voi myös johtua auringosta. Noi tabletithan kuitenkin sisältää eri vitamiineja ja sinkkiä joka tekee iholle hyvää. Jos on yhtä rusketusfriikki kuin mä niin suosittelen kokeilemaan, eihän näistä mitään haittaakaan ole :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti