maanantai 10. kesäkuuta 2013

Tennis

Käytiin lauantaina broidin kanssa pitkästä aikaa pelaamassa tennistä ja se oli ihan sairaan hauskaa! Mä kävin eilen pelaamassa kaverin kanssa ja kohta oon menossa taas uudestaan. Olen käynyt tänään aamulla jo salilla mutta ei pieni lisäliikunta haittaakaan tee. Mulla tulee kuitenkin huomenna lepopäivä kun vietetään työporukan kanssa kesäjuhlia.

Huomasin myös salilla tehdessä vatsoja että vatsalihakset oli vähän kipeät, en tiiä miten tennis on niihin voinu vaikuttaa, mutta näköjään on, koska muuta urheilua en ole viikonlopun aikana tehnyt. Muutenkin hauskaa liikuntaa kun saa vähän juosta ja hyppiä :D Mutta nyt mun pitää äkkiä vaihtaa vaatteet ja lähteä pelailemaan, palailen luultavasti illalla vähän pidempien kuulumisten kanssa! :)

Kuva: telegraph.co.uk

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti