tiistai 18. kesäkuuta 2013

Synttärimekko

Olen ihan hulluna yrittänyt löytää jonkun kivan mekon jota voisin pitää mun synttäreillä. Olen selannut Nellyn valikoiman läpi varmaan 50 kertaa ja olen mä muidenkin nettikauppojen valikoimia kattonut. Sitten mä löysin Nellyn alesta yhden joka olisi just täydellinen, mutta tietenkään siitä ei ollut enää kokoja jäljellä ja nyt se onkin jo kokonaan loppuunmyyty :( Toi on Rare London / Sequin Aqua Babydoll Dress ja yritin googlata sitä joka puolelta ja kävin Rare Londonin oman nettikaupan valikoiman läpi, mutta mistään ei löytynyt.

Pitää varmaan alkaa kattella jotain muita mekkoja myös, jos joku siellä ei sattuisi tietämään mistä tän mekon tai jonkun samantyyppisen löytäisi? :) Kriteereinä mulla on että mekko olisi suunnilleen ton mekon pituinen eikä tiukka eli mieluiten just noin että ainakin alaosa olisi löysempi. Väri mekossa saisi olla joku kiva kesäinen väri, valkoista, pinkkiä, sinistä, vihreetä, mitä noita kivoja värejä nyt onkaan :) 




Postaus sisältää mainoslinkkejä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti