maanantai 10. kesäkuuta 2013

Liikunnantäyteinen maanantai

Viikonloppu hujahti taas ohi ja tänään on näköjään maanantai, vaikka mä äsken luulin että on jo tiistai :D Heräsin aikasin tänään ja lähdin salille, sen jälkeen tein vähän töitä. Sitten mulle tulikin yhtäkkiä puhelu hammaslääkäriltä jolle oli tullut peruutusaika ja kysy että pääsisinkö jo tänään. Onneksi mulla oli etäpäivä ja aika vähän töitä niin pääsin sinnekkin. Muuten mulla olisi ollut ensi kuun lopussa aika varattuna, mutta onneksi sen nyt sai pois alta, ei mitään hirveen mielekästä puuhaa . Kun sain työt tehtyä, lähdin taas pelaamaan tennistä, niinkuin kerroinkin jo tossa edellisessä postauksessa.


Vaikka tänään ei ollutkaan niin lämmin kuin viime päivinä on ollut, niin tuli kyllä kuuma pelatessa! Oltiin varmaan puoltoista tuntia pelailemassa ja nyt mulla on jalat ihan muussina. Varsinkin pohkeissa tuntuu, ja muutenkin aika väsynyt olo. Pitää vielä syödä iltapalaa ja sitten painua sänkyyn, että huomenna jaksaa viettää kesäjuhlia :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti