torstai 20. kesäkuuta 2013

Kesälukemista

Mä olen aina tykännyt lukea kirjoja ja nuorempana luin ihan tosi paljon. Nykyään lukeminen on jäänyt vähän vähemmälle kun on muita juttuja, mutta kesäsin mä tykkään lukea. Kesällä ehtiikin paljon paremmin kun on vaikka rannalla tai mökillä. Eniten tykkään lukea helppoja "hömppä" kirjoja, kuten Sinkkuelämää -kirjat tai Himoshoppaajat.

Tällä hetkellä mulla on kesken Candace Bushnellin (Sinkkuelämää kirjailija) Hissillä Huipulle, joka kertoo Manhattanilla sijaitsevan arvotalon asukkaista. Olen lukenut melkein puolet ja vaikuttaa tosi hyvältä kirjalta. Mä luen aika nopeesti ja jos satun lukemistuulelle, niin saatan hyvinkin lukea pokkarin päivässä tai kahdessa, siksi olikin ihan mahtavaa että bongasin eilen CDON.comin kesäalen! CDON:ista saa nyt kolme pokkaria 9,99€. Ihan mahtava tarjous, ainakin mun mielestä ja sen takia laitoinkin tilauksen eilen menemään. Alesta löytyy myös paljon muita kirjoja hyvillä alennuksilla. Kesäaleen pääset TÄSTÄ ja pokkarikampanjaan TÄSTÄ.

Itse tilasin tuolta nämä kirjat: Coco Chanel, Himoshoppaajan sisko ja Rakkautta on the rocks. Lisäksi tilasin vielä Candace Bushnellin Ensimmäinen kesä New Yorkissa, joka ei kuulunut tohon pokkarikampanjaan.


Postaus sisältää mainoslinkkejä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti