torstai 6. kesäkuuta 2013

Perjantai mielessä

Huomenna oliskin sitten perjantai! Ja mulla on tiedossa luokkakokous. Tavataan meidän ammattikoulu luokan kanssa ja tarkoitus olisi mennä syömään ja siitä varmaan sitten jatketaan jonnekkin. Meillä on ollut noita treffejä jo itseasiassa parikin vaikka valmistuttiin vasta pari vuotta sitten, mutta mikäs siinä, on aina hauska nähdä vanhoja luokkalaisia joista suurinta osaa ei usein näe.

Nyt mun pitäisi vielä vaan keksiä mitä helkkaria mä laitan päälle! Aina sama ongelma... :D Mä olin jo aatellut että laittaisin farkut ja yhden uuden topin jonka ostin jonku aikaa sitten, mutta nyt tuolla on niin lämmin etten varmaan laita mitään farkkuja! Enkä valita, mä rakastan tota ilmaa ja mun puolesta tämmöistä saisi olla koko kesän. Mutta enköhän mä jonkun kivan mekon tai jotain muuta tuolta kaapista löydä.

Huom! Mun blogia voi nyt myös kätevästi seurata Facebookissa, sieltä näkee myös mun kaikki Instagram kuvat. Ama's Facebookin tästä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti