maanantai 24. kesäkuuta 2013

Outfit 23.6.2013

Eilen hengailtiin melkein koko päivä ulkona J:n kanssa ja otettiin aurinkoa. Ulkona ei ollut mikään älyttömän lämmin, mutta ei siellä kylmäkään tullut. Poltin jopa ekaa kertaa tänä kesänä mun naaman vähäsen, mutta punotus onneksi lähti pois yön aikana. Päällä mulla oli viime vuonna H&M:stä ostettu kesämekko, toi on aika lyhyt niin alla vielä varmuuden vuoksi farkkushortsit. Ihanaa kun on ollut niin hyvä alkukesä ja on voinut käyttää kaikkia kivoja kesävaatteita. Ihan hyvän pohjan rusketuksellekin oon jo onnistunut saamaan. 

Huomiselle sain varattua kampaajan ja saa nyt nähdä mitä tälle tukalle tapahtuu, en vieläkään oikein tiedä mitä mä haluan että sille tehdään... Ehkä mulla onkin sitten pinkit hiukset huomenna! :D 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti