maanantai 17. kesäkuuta 2013

Hiukset?

Kohta pitäisi taas mennä kampaajalle ja taas pitäisi keksiä mitä mä oikeen haluan tälle tukalle tehdä. Sen jälkeen kun värjättiin ne blondit pois, mulla on ollut hirvee ongelma päättää minkälaiset hiukset mä haluan. Mutta en mä niitä ihan blondejakaan takasin halua, vaikka nämä onkin aika vaaleet nyt taas. Sen mä kuitenkin tiiän, että en haluu yksivärisiä vaan semmoset missä selvästi on raitoja tai jotain. 

Googlasin vähän eri vaihtoehtoja ja löysin pari ihan kivaa väriä. Noissa kahdessa viimeisessä on myös kiva malli, tarvis melkein vaan otsatukkaa muokkailla uudestaan ja suoristaa hiukset niin saisin tollaset. Onneksi mulla on vielä vähän aikaa miettiä, ajattelin ensi viikolle varata ajan, niin saa kesälomaksi sitten hienot hiukset. 




Kuva 1: etsycom, Kuva 2: splitendzsalon.com, kuva 3: hairfinder.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti