maanantai 18. maaliskuuta 2013

Uusi treeniohjelma

Huhhuh mikä päivä! :D Tämä viikko alkoi hyvin urheilupainoitteisena, kun kävin jopa kaksi kertaa salilla tänään. Meillä oli pt:n kanssa tapaaminen, jossa käytiin läpi uusi treeniohjelma. Ohjelma on edelleen kolmijakoinen mutta siihen tuli aika paljon uusia juttuja, mutta säilyi muutamat vanhat liikkeetkin. Pitää nyt käydä vetämässä läpi kunnolla niin tietää kuinka rankkaa on, mutta ainakin mä luulisin että tää on aika paljon rankempi kuin se edellinen.

Tapaamisen jälkeen mä tein vielä parin kilsan lenkin juoksumatolla ja lähdin sen jälkeen kotia päin. Mulla oli kuitenkin niin energinen olo, että päätin mennä vielä kahvakuulatunnille. Mä käytin vielä suurempaa kuulaa kuin yleensä ja nyt on kyllä aika väsynyt olo, onneksi kohta voi mennä nukkumaan ja huomenna on vapaapäivä. En mä edes muista milloin viimeksi mulla olisi ollut keskellä viikkoa vapaata. Mä en edes ole miettinyt mitä mä tekisin huomenna, ehkä vähän tylsää tavallaan olla vapaalla kun kaikki muut on töissä tai koulussa. Enköhän mä jotain kumminkin keksi :) Hyvää alkanutta viikkoa kaikille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti