keskiviikko 6. maaliskuuta 2013

Paranemaan päin

Tänään on ollut oikeastaan jo ihan hyvä olo. Aamulla tuntu vielä vähän oudolta joten jäin kotiin lepäämään kaikki pöpöt pois. Huomenna onneksi luultavasti pääse kouluun ja ulos kotoa! Vähän harmittaa kun mä en ole voinut osallistua yhteen ryhmätehtävään nyt ollenkaan, mutta ei kai sairastumiselle mitään voi :( Treenitkin on tällä viikolla kärsinyt aika lailla. Mietin että pitäiskö huomenna mennä salille, mutta mä en oikeen tiedä kannattaisko vai ei... ehkä vois mennä tekeen jonkun tosi kevyen treenin ja kattoa miltä se tuntuu. Toisaalta voisin myös pitää tän "palautumis viikkona" ja pitää koko viikon taukoa ja aloittaa taas ensi viikolla täysillä voimilla.
Koska mä en hirveesti ole viitsinyt kuvailla tota mun naama tässä näitten parin päivän aikana, tässä jonkin ajan takainen instagram kuva (instagram: littleamas). Tilasin muuten myös ittelleni vihdoin sen uuden kameran! Mutta siitä sitten lisää kun olen hakenu sen ja saanu vähän testailtua. Mites teillä muilla on viikko sujunut? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti